業績排名前二


”業績排名前二_凱西CATHY_20221127-1”
雖然感恩節已經過了
但我還是要感謝在我身邊默默幫忙的貴人們 🙏
讓我除了工作之外,還可以擠出時間做我自己想做的事 ❤

今年度負責的兩支產品,業績囊括第一&第二名 ☝️➕️✌️
其實我只是盡心盡力做好自己,也同時幫助很多人釐清及解決問題 🎉
覺得自己沒做什麼,但業績也默默地往上爬到排名前二 🎊
實在太開心了 👏👏👏

除了感謝週遭的人事物之外
當然不免俗的,還是要感謝自己 💕
如果我沒有問心無愧、沒有善良的去幫助他人
就不會有真正的貴人會幫助我,也就是「魚幫水、水幫魚」的道理 🐠

這是一個不虛假的、不爭奪的、良性的循環 🌳
也是我心目中想要的狀態 🌻

同樣地,套用在生活上、舞蹈上 💃
我也會用相同的方式 - 不爭、不奪、不取、不搶
合得來的就相處,合不來的就遠離
該是我的,自然就會依附到我身邊 💝
人生就是這麼簡單 👍

Although Thanksgiving has passed. But I still want to thank the noble people who silently help me. Let me spare time to do what I want to do besides work.

The two products I'm in charge of this year, the performance includes the first and second place. In fact, I just try my best to be myself and at the same time help many people clarify and solve problems. I feel that I have done nothing, but my performance has also quietly climbed up to the top two. I'm so happy~

In addition to thanking the people and things around me. Of course I still have to thank myself. If I don't have a clear conscience and a good heart to help others, there will be no real nobles who will help me, which is the quote of "help one another".

This is a virtuous circle that is not fake, not contested. It's also the state I want in my mind.

Similarly, apply to life, dance. I'll do it the same way - don't fight, don't take, don't grab. Get along with those who get along, stay away from those who don’t. If something is mine, it will naturally attach to me. Life is so simple.

#在海邊吹風好愜意
#我喜歡畫淡妝的自己
#不同角度所呈現的色調也不同
#後背包是個很好的手機腳架
#凱西CATHY

11月 27, 2022

You Might Also Like

0 comments