翻唱系列:我曾(二)


“我曾2_HSUAN_20221012-1”
每個人都曾經擁有初衷,但能堅持到最後的又有多少人?

歌詞中提到:我曾想要我的歌聲,無盡沉淪的感動,我曾把他們當做我風雨過後,那一道彩虹。道盡了自己曾經的夢想有多麼的多彩多姿,但現實中的種種困難,讓我們的堅持變得暗淡無力。

Everyone has their original intentions, but how many people can stick it out? The lyrics mentioned: I once wanted my singing, the endless sinking touch, I once regarded them as my rainbow after the storm. I have exhausted by how colorful my dreams were, but the difficulties in reality made our persistence dim and powerless.

Title:我曾
Artist:隔壁老樊

🎶 HD video

@hsuan8899 每個人都曾經擁有初衷,但能堅持到最後的又有多少人?歌詞中提到:我曾想要我的歌聲,無盡沉淪的感動,我曾把他們當做我風雨過後,那一道彩虹。道盡了自己曾經的夢想有多麼的多彩多姿,但現實中的種種困難,讓我們的堅持變得暗淡無力。Everyone has their original intentions, but how many people can stick it out? The lyrics mentioned: I once wanted my singing, the endless sinking touch, I once regarded them as my rainbow after the storm. I have exhausted by how colorful my dreams were, but the difficulties in reality made our persistence dim and powerless. #我曾 #隔壁老樊 #翻唱 #翻唱系列 #情感 ♬ 原聲 - HSUAN

#HSUAN

10月 12, 2022

You Might Also Like

0 comments